Promocja i rozwój sprzedaży

19 kwietnia 2018

Czas to pieniądz, szybkie testowanie produktu w grupie docelowej

Najbardziej cieszą nas projekty, które zaskakują i dają nową jakość na rynku, zmieniają skostniały status quo. Często podkreślamy, że najlepiej sprzedają się tzw. “Produkty z Miłością”. W których produkt jak i cała oferta jest oparta na wielu małych drobnych detalach, przemyślanych i dopieszczonych ponieważ twórcy zależy, na przekazaniu większej idei niż tylko sprzedaży.

Tydzień temu na targach Bellavita 2018 spotkaliśmy firmę o wspaniałej tradycji i historii. Firmę rodzinną, która udowadnia, że oblicze spożywania herbaty jest zgoła odmienne od tego znanego nam na co dzień. Herbata firmy A.Tosh & Sons pod marką the HillCart Tales zabiera nas w niesamowitą indywidualną podróż i sprawia, że celebrowanie chwili jest jeszcze przyjemniejsze.

Wysłaliśmy próbki produktów do zaprzyjaźnionej kawiarni KermoCafe, gdyż zawsze kluczowa jest opinia grupy docelowej, szczególnie tak ceniącej jakość i wyrafinowany smak. Bardzo dobra ogólna opinia, deklaracja współpracy nastraja nas obiecująco do projektu.

Szczególne podziękowania dla KremoCafe za szybkość i rzetelność działania.

Czas na herbatę,
Sulma & Sulma
#DawajCośOdSiebie



Komentarze