Promocja i rozwój sprzedaży

21 września 2018

…. i zaczęliśmy otrzymywać oferty za spore pieniądze…

Prowadząc projekty w wielu wiodących branżach zauważyliśmy interesujący problem, który narasta. Ilość ofert współpracy przekracza moce przerobowe odbiorcy. Jest to o tyle niezwykłe, że są to potencjalnie bardzo wartościowi klienci będący poza dotychczasowym zasięgiem. Mimo szczerych chęci, firmy otrzymują tak wiele ciekawych zapytań, że nie nadążają i generalnie nie radzą sobie z zaistniałą sytuacją. Przez co skuteczność znacząco spada. Wiele intratnych kontraktów nie dochodzi do skutku lub są po prostu źle oszacowane.

Zanim głębiej przedstawimy swoje obserwacje i remedium na ten problem. Napiszcie w komentarzach:

  1. Czy brakuje Wam czasu na przygotowanie ofert?
  2. Jak macie pomysły lub sposoby na lawinę zapytań?
  3. Jak zwiększyć skuteczność?

Oczywiście mamy na myśli branże, gdzie oferta to coś więcej niż nazwa towaru, ilość i cena. 🙂

Skutecznego ofertowania,
Sulma & Sulma
#DawajCośOdSiebie



Komentarze