Nasza współpraca z INTERMAG wkroczyła w kolejną fazę. Aktualnie przeprowadzamy pilotażowe testy produktów z wybranymi kenijskimi farmerami. Projekt dotyczy hodowli drobiu i ma na celu poprawę wyników osiąganych przez lokalnych rolników. Oto jak wygląda wstęp do ekspansji na wschodnioafrykański rynek.

Zaraz po wykluciu, pisklęta dzielone są na dwie grupy po 50-100 sztuk. Pierwszej z grup, przez około 45 dni, podawane są Suplexan Intro, Suplexan Multi, Suplexan Adek Premium, Suplexan Allium oraz Kokcidin, podczas kiedy druga z grup nie przyjmuje żadnego z tych preparatów.

Pod lupę brane są czynniki takie jak zużycie paszy czy śmiertelność piskląt, jako że głównym celem pilotażu produktowego jest zmniejszenie liczby zachorowań na kokcydiozę. Farmerzy otrzymują zapłatę za sztukę drobiu, a zatem każda z nich jest cenna. Produkty INTERMAG, które pomagamy wprowadzić na rynek afrykański mają za zadanie zmniejszenie kosztów hodowli i zwiększenie zysków ze sprzedaży.

Chodowca Kenia

Marcia, nasza osoba na miejscu w Kenii, jest w trakcie umawiania spotkań biznesowych z wiodącymi dystrybutorami tego typu produktów i już wkrótce rozpocznie z nimi rozmowy. Mając na uwadze poprzednie pilotaże w Afryce, jesteśmy dobrej myśli i spodziewamy się solidnych wyników

 

Wierzymy w wyniki
#DawajCośOdSiebie
Sulma & Sulma