Tak wiele osób ignoruje ten sygnał. Narzekają, że się nie da, klienci nie chcą się umawiać, wysłuchać oferty, nie odbierają telefonów, nie odpisują na propozycje. Słupki sprzedaży maleją, a frustracja rośnie.
My widzimy to zgoła inaczej, każde drzwi to nowe szanse. Nowe rynki, nowe historie, nowe wyzwania i nowi ludzie. Im więcej otwartych drzwi, tym łatwiej otwierać następne, i następne, i następne…
Kiedy widzimy nowe drzwi, dostrzegamy możliwości, a ty?
Wielu otwartych drzwi,
Sulma & Sulma
#DawajCośOdSiebie
Related posts
-
Rozwój sprzedaży wymaga przygotowania!Wszyscy wiemy, że do wielu rzeczy trzeba się przygotować. Zanim wskoczy się do wody, warto wiedzieć jak jest zbudowane dno, jaka jest głębokość i temperatura wody, oraz zadać sobie pytanie…
-
Skuteczne działanie w sprzedażyWczoraj Sebastian Sulma odbył podróż służbową w ramach projektu dla naszego klienta. Spotkanie było bardzo owocne o czym poinformujemy Was kiedy tylko formalności między stronami zostaną sfinalizowane. Zauważyliśmy pewną prawidłowość.…
-
Początek sprzedaży nowego produktuJakiś czas temu napisaliśmy artykuł p.t. " Mam STARTUP, zaufaj mi". Poruszyliśmy w nim kwestię dawania szansy firmom wprowadzającym produkty, nowe technologie, innowacje na rynek (warto przeczytać, link: "Mam STARTUP,…
Komentarze