To już trzeci rok z rzędu, kiedy bierzemy udział w Bellavita Expo jako Sędziowie Doskonałości i oceniamy włoskie produkty z branży FMCG. W szczególności uwzględniamy potencjał wejścia na rynek polski. Jednocześnie podpowiadając najważniejsze elementy tego procesu, aby z powodzeniem zaistnieć w sercach polskich konsumentów.
W tym roku targi były poszerzone o bardzo ciekawe prelekcje na temat sprzedaży włoskich produktów w Polsce. Omawiane były między innymi najczęstsze błędy. Cóż, niestety ciągle pojawiają się te same: brak zrozumienia rynku, brak edukacji polskich konsumentów i brak dostosowania strategii ekspansji.
Konkluzja: “Potencjał sprzedaży jest ogromny, tylko trzeba umieć go wykorzystać.”
Ze swojej strony śmiało możemy polecić zainteresowanym importerom trzy produkty:
- Hardy, il caffè di Milano w szczególności odmianę “Europa”.
- Pizza Croccantina ciekaw przekąska zamiast chipsów, lub jako dodatek do sałatek.
- Piavettini mini bułeczki, przekąski do np. kawy.
Z nowych doświadczeń w tym roku była całkiem ciekawa oferta owoców morza. Zresztą zobaczcie sami na zdjęciach. Można zauważyć, też coraz większą obecność różnorodnych potraw z całego świata np. Korea, Ukraina, Azerbejdżan, Białoruś, Stany Zjednoczone, Hiszpania, Siri Lanka, Francja, Grecja, Malezja i wiele innych. W tym oczywiście też firmy z Polski. 🙂
Jak widać targi są wspaniałą okazją do nowych kulinarnych doświadczeń. 🙂
Do zobaczenia w przyszłym roku!
Sulma & Sulma
#DawajCośOdSiebie
Photo: Własne / Bellavita.com
Komentarze