Badanie potencjału sprzedaży jest to ciągłe poszukiwanie i wzmacnianie silnej przewagi konkurencyjnej.
Z produktów jakie otrzymaliśmy do ocenienia szans wejścia i generowania sprzedaży na rynku. Wybraliśmy te adresowane do konsumentów.

Są to:

  1. Herbata indyjska od TheHillcartTales.com
  2. Hiszpańska oliwa z oliwek od Arolive.com
  3. Włoskie napoje Abbondio od FoodiesItalia.it
  4. Suszone warzywne przekąski od Fiordelisisrl.it

 

Zawsze decydujące zdanie ma tzw. klient końcowy, czyli każdy z Was.

Dlatego kierujemy do Was pytania:

Który produkt jest najbardziej interesujący? Widząc go na półce kupilibyście żeby spróbować?
Napiszcie też, krótko dlaczego.

Nasze typy podamy w następnym tygodniu.

Smacznych wyborów,
Sulma & Sulma
#DawajCośOdSiebie