Badanie potencjału sprzedaży jest to ciągłe poszukiwanie i wzmacnianie silnej przewagi konkurencyjnej.
Z produktów jakie otrzymaliśmy do ocenienia szans wejścia i generowania sprzedaży na rynku. Wybraliśmy te adresowane do konsumentów.
Są to:
- Herbata indyjska od TheHillcartTales.com
- Hiszpańska oliwa z oliwek od Arolive.com
- Włoskie napoje Abbondio od FoodiesItalia.it
- Suszone warzywne przekąski od Fiordelisisrl.it
Zawsze decydujące zdanie ma tzw. klient końcowy, czyli każdy z Was.
Dlatego kierujemy do Was pytania:
Który produkt jest najbardziej interesujący? Widząc go na półce kupilibyście żeby spróbować?
Napiszcie też, krótko dlaczego.
Nasze typy podamy w następnym tygodniu.
Smacznych wyborów,
Sulma & Sulma
#DawajCośOdSiebie