Rozmawialiśmy z Wiktorią Wójcik, współzałożycielką i CSO firmy inSTREAMLY.

Jak opisałabyś swoją firmę w krótkiej prezentacji?
inSTREAMLY demokratyzuje świat live-streamingu, dając wszystkim streamerom dostęp do sponsoringu marek. Dzięki mikro sponsorom, streamerzy mogą zarabiać na swoich treściach, a marki zyskują sposób na dotarcie do pokolenia Z w innowacyjny sposób.

W czym jesteście najlepsi?
Jesteśmy zespołem doświadczonych osób zajmujących się streamingiem, esportem i grami. Mamy produkt, który naprawdę pomaga streamerom.

Jak znaleźliście swoich pierwszych klientów?
My byliśmy pierwszym klientem. Prowadziliśmy organizację esportową i potrzebowaliśmy narzędzia do zarządzania własnymi streamerami i współpracy ze sponsorami. Wyciągnęliśmy więc stare MVP inSTREAMLY i użyliśmy go. Sponsorom tak się spodobało, że chcieli rozszerzyć kampanie ze streamerami poza naszą własną sieć. Reszta to już historia.

Co Twoi klienci mówią o Waszym produkcie?
Streamerzy są zadowoleni, że dzięki inSTREAMLY mogą sobie pozwolić np. na nowy mikrofon, aby rozwijać swoje transmisje. Marki są zadowolone – wracają z nowymi kampaniami i mówią, że proces pracy ze streamerami z inS jest niesamowity.

Jakie są Wasze dotychczasowe osiągnięcia, z których jesteś dumna?
Z perspektywy firmy: że w ciągu roku zwiększyliśmy naszą wycenę 5-krotnie, a to dopiero początek. Ponadto, że przyciągamy najlepsze marki, takie jak Netflix, Samsung, Reebok, Adidas czy PlayStation. Z perspektywy osobistej: że naprawdę pomogliśmy streamerom i wprowadzamy zmiany w tym świecie. Sama byłam małą streamerką, więc wiem, z jakimi problemami się zmagają.

Jaka jest następna przełomowa rzecz w Waszej branży?
Rozwój od gier do wszelkiego rodzaju treści. Transmisje na żywo stanowią obecnie 30% „czatowania”, a w przyszłości będą się jeszcze bardziej rozwijać. W 2020 r. wszystko odbywało się za pośrednictwem transmisji na żywo, co przyspieszyło wzrost.

Jakie są Wasze plany na najbliższe 6-12 miesięcy?
Ekspansja na nowe rynki. Jesteśmy spragnieni rozwoju.

Jeśli chcesz, aby Twoja historia o rozwoju sprzedaży została opublikowana, skontaktuj się z Marcią Osundwa tutaj.