Aktualności

3 lipca 2019

Podsumowanie European Start-up Days 2019

W dniach 14-15 maja 2019, w kultowym katowickim Spodku, miały miejsce European Start-up Days.

Wydarzenie to jest świetnym miejscem dla mniejszych i większych pomysłów czekających tylko na odkrycie. Dlatego nie mogło tam zabraknąć i naszego zespołu, który starannie im się przyglądał i oceniał potencjalne możliwości.

Ilość najróżniejszych projektów była imponująca. Od zdrowia i medycyny, po robotykę i technologię VR.
Jednym z ciekawszych pomysłów był projekt firmy Optimo Light. Wyobraźcie sobie oprawę oświetleniową, która dokonując pomiaru luksów, automatycznie reguluje moc oświetlenia kompensując nasłonecznienie zewnętrzne – coś wspaniałego!


Warto także zwrócić uwagę na panele dyskusyjne. Prelegenci z różnych dziedzin debatowali na temat handlu, czy rozwoju firmy. Każdy zainteresowany mógł posłuchać wypowiedzi ekspertów obecnych na czterech niezależnych scenach.

 

Nas najbardziej zainteresował panel Digital Marketing omawiający najnowsze trendy w marketingu cyfrowym. Dyskusja w dużej mierze dotyczyła wpływu mediów społecznościowych, followersów, influencerów, czy celebrytów na decyzje potencjalnych klientów. Oczywiście tematów było znacznie więcej, ale nie sposób wspomnieć tutaj ich wszystkich, dlatego zachęcamy do osobistego udziału w tego typu wydarzeniach.

Podczas eventu Sebastian Sulma poproszony został o podzielenie się swoimi doświadczeniami na temat rozwoju sprzedaży w Afryce. Dziękujemy Mateuszowi Ciasnocha z InvestAfrica.pl za przeprowadzenie wywiadu.

Z tego miejsca dziękujemy również licznym partnerom i klientom za wszystkie odbyte spotkania biznesowe.

Do zobaczenia na kolejnej edycji!

Pozdrawiamy,
Sulma & Sulma
#DawajCośOdSiebie



Komentarze