Promocja i rozwój sprzedaży

11 lipca 2018

Sprzedaż nowych technologii – burza mózgów

Pracujemy nad nową serią artykułów, która pomoże poznać i zrozumieć proces sprzedaży nowych technologii, produktów (np. product as a service) dużym graczom na rynku.

Zastanawiamy się, które zagadnienia są dla Was najbardziej istotne.
Zamiast wymyślać postanowiliśmy zaprosić was do pomocy w ich wyborze.
Wybierzcie temat spośród proponowanych i napiszcie w komentarzu dlaczego dokonaliście takiego wyboru.

Proponowane zagadnienia:
a) Jak precyzyjnie zdefiniować swoją ofertę i przygotować efektywne rozwiązanie dla pierwszego kluczowego klienta?
b) Sposoby na zbudowanie zaufania i przekonanie dużego gracza do naszego produktu.
c) Kamienie milowe podczas monetyzacji nowych technologii.

 

Miłego dnia,
Sulma & Sulma
#DawajCośOdSiebie

P.s. Możecie dopisać proponowane zagadnienia, weźmiemy je pod uwagę następnym razem. 🙂

photo: Mikito Tateisi



Komentarze