Promocja i rozwój sprzedaży

14 grudnia 2018

Trudno jest rozpocząć sprzedaż w branży medycznej, jednak osiągnęliśmy cel!

Gratulujemy rozpoczęcia nowej współpracy między Mediforum Korea i Bor-Pol Polska. Jest nam niezmiernie miło, że tak potrzebny i wymagający produkt jakim są testy wykrywające wirusa HPV w komórkach szyjki macicy będzie coraz bardziej dostępny dla polskich kobiet. Branża medyczna jest powszechnie uważana za jeden z najbardziej wymagających rynków na świecie. Trudności wynikające z wielu barier finansowych, technologicznych, zaufania, czy też odpowiedniej bazy kontaktów. Bardzo często odstraszają przed sprzedażą nowych produktów.

Dla nas projekt to wyzwanie, które potwierdziło nasze obserwacje. Odpowiednia metodologia skupiona na skuteczności sprzedaży, wolumenie i sprawności działania. Przynosi rezultaty w wielu branżach, także medycznej.

Dziękujemy Mediforum, że możemy być częścią tego ambitnego projektu.

Odważnie patrzymy w przyszłość,
Sulma & Sulma
#DawajCośOdSiebie

P.s. Post ten jest kontynuacją informacji zawartej w “ Skuteczne działanie w sprzedaży“.

 



Komentarze