W sprzedaży ważny jest każdy element oferty, nie tylko sam produkt czy usługa. Z tego powodu wybór współpracowników jest kluczowy, dla budowania świadomości marki naszego klienta. Na pierwszy rzut oka, czasopisma są podobne i kierowane do zbliżonej grupy docelowej. Jak zwykle decydują szczegóły jak np. jakość i tematyka treści, design, oraz miejsca dystrybucji. Właściwy wybór znacząco ułatwia wcześniej wypracowana wiodąca przewaga konkurencyjna.
Właściwych wyborów,
Sulma & Sulma
Related posts
-
Wprowadzenie produktu do branży farmaceutycznejCzęsto zdarza się tak, że nagle rośnie zainteresowanie naszymi usługami w konkretnej branży. Występuje wtedy charakterystyczne zjawisko, firmy z różnych często oddalonych od siebie rynków, przedstawiają nam bardzo podobne problemy.…
-
Prototypy produktów do ocenyDostaliśmy ciekawe prototypy do oceny. Od pewnego czasu zauważamy coraz większe zainteresowanie usługą komercjalizacji innowacji, przeobrażenia pomysłu w dochodowy biznes. Kto wie do czego służą oba produkty? Piszcie w komentarzach.…
-
Sulma & Sulma - Bądź "Przyjacielem do pary!"W dniu dzisiejszym tj. 21 marca z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa. Dołączyliśmy do akcji: Zrób sobie zdjęcie w skarpetkach nie do pary i ... pokaż, że jesteś "Przyjacielem Do…
Komentarze