Promocja i rozwój sprzedaży

1 maja 2020

Wprowadzenie i rozwój sprzedaży nowych technologii

Twój produkt nie sprzedaje się na rynku, Twoja usługa nie pasuje do rynku lub nie wiesz, jak pozyskać nowych klientów. Może jesteś startupem, który nagle odkrył, że sprzedaż naprawdę ma znaczenie. Ponieważ w przeciwnym razie nie będzie funduszy na ulepszenie technologii, utrzymanie w ryzach Twojego super zespołu i znalezienie nowych inwestorów, od których będziesz mógł zdobyć gotówkę, aby dalej być w grze.

Być może to jednak nie Twoja sytuacja, przecież odrobiłeś wcześniej lekcje, a teraz ze stabilnym dochodem osiągnąłeś swój ważny KPI, punkt rentowności i chcesz rozszerzyć swoją technologię na inne rynki lub branże. Wiesz, że teraz inwestorzy nie są tak chętni do inwestowania, tylko widząc białe zęby i super seksowną technologię. Trzymają głowy w książkach i dokładnie sprawdzają liczby, od góry do dołu i od dołu do góry?!

Jeśli te dwie osoby nie są nawet bliskie twojej sytuacji, jesteś dobrze znaną korporacją, MŚP lub startupem, raczej średnim niż małym. Chcesz rozszerzyć działalność na inne terytoria, stworzyć skalowalny i powtarzalny proces sprzedaży, lub po prostu dostosować swój proces i szybciej pozyskiwać klientów eksplorując nowe rynki (przed innymi). Dobrze, że tu jesteś.

Właściwie to dobrze dla Was wszystkich, że tu jesteście.

Przykład projektu przy którym mamy przyjemność współpracować:

Wprowadzenie i rozwój sprzedaży produktów na rynku.

Prowadzimy projekty od komercjalizacji pomysłu, poprzez budowanie i skalowanie procesów sprzedaży, do internacjonalizacji dla: startupów, MŚP, oraz korporacji.


Jak dotąd pomogliśmy przedsiębiorcom z

30 branż, skupiając nasze działania na rynkach:

  • Europa
  • Afryka Wschodnia
  • Ameryka Północna
Oddziały Sulma & Sulma i rynki działań

ROZPALAMY MIŁOŚĆ DO PRODUKTÓW naszych klientów.

Zajmujemy się sprawnym wprowadzaniem produktów na rynek i dynamicznym generowaniem sprzedaży.

W trzech kluczowych momentach:

  1. Definicja produktu (MVP – Minimum Viable Product – Minimalnie Satysfakcjonujący Produkt), gdzie weryfikujemy pomysł, dopasowujemy UVP (Unique Value Proposition – Unikalna Propozycja Wartości) zgodnie z zapotrzebowaniem klientów i skutecznie wprowadzamy na rynek.
  2. Wejście na rynek, gdzie budujemy proces sprzedaży poprzez sprawną sprzedaż do pierwszych klientów, skupiając się na tym, aby proces był skalowalny, powtarzalny i łatwy do adaptacji.
  3. Rozwój sprzedaży, mający na celu eksplorację nowych rynków lub branż, szybsze zdobycie rynku, budowę przewagi konkurencyjnej lub pozyskanie inwestorów. Skalujemy proces sprzedaży, zwiększając efektywność, by ostatecznie uzyskać dynamiczny wzrost wielkości sprzedaży.

 

Prowadzimy projekty na zasadzie wykonawstwa lub mentoringu.

Mało kto jest w stanie tak szybko zagłębić się w szczegóły całego biznesu. Mimo ograniczonego czasu, ustalając istotne pierwsze kroki, mogliśmy zobaczyć efekt pilotażu zaledwie po 3 tygodniach.
Marcin Dolata, CEO EasySolar.pl

 

INTERMAG: Skuteczność dzięki wiedzy.

Pilotaż produktów INTERMAG przeprowadzony przez Sulma & Sulma

Działamy w Kenii – pilotaż produktów INTERMAG

Wprowadzenie przez Sulma & Sulma produktów Mediforum Korea na rynek polski

MEDIFORUM – Koreańska koneksja na rzecz zdrowia

Dzięki wspólnemu wysiłkowi, waszemu i naszemu, położyliśmy kamień węgielny pod rozwój naszego biznesu w Polsce. Niemniej jednak chciałbym uznać tę wstępną transakcję jedynie za preludium do biznesu na pełną skalę.
Jihoon Noh, Dyrektor Generalny Mediforum Co., Ltd.

Ponadto jesteśmy:

Sędziami Doskonałości, mówcami, prelegentami, jurorami podczas wydarzeń o tematyce startupowej, dopasowania produktu do rynku, tworzenia relacji międzynarodowych, rozwoju sprzedaży i eksportu.

Prowadzimy także warsztaty “Sprzedaż rozwija nowe technologie” z wprowadzenia produktu na rynek i dynamicznego rozwoju sprzedaży. Podczas których dzielimy się wiedzą i doświadczeniem z naszych projektów. Wspólnie tworząc indywidualny plan rozwiązania problemu danego startupu, podzielony na etapy, zadania, kroki milowe, opartym o KPI i osadzony w konkretnych ramach czasowych.

Warsztaty "Sprzedaż rozwija nowe technologie" - Sulma & Sulma

Czego nauczyliśmy się prowadząc warsztaty sprzedażowe dla startupów

Zadowolenie uczestników (NPS 71 – stan na marzec 2020), oraz ich sukcesy są dla nas niezmierną satysfakcją.

Zadowoleni uczestnicy warsztatów prowadzonych przez Sulma & Sulma

Współpraca z klientami to coś więcej niż relacja klient – wykonawca.

Współpraca to dawanie czegoś od siebie, aby zmienić świat na lepsze.

Cele dla innych niemożliwe osiągamy dzięki współdziałaniu i budowaniu drużyny. Oto firmy i stojący za nimi ludzie, z którymi mamy przyjemność zmieniać świat: link.

Skorzystaj z naszego doświadczenia z wielu branż i rynków.

Stwórzmy projekt, który zdobędzie uznanie, przyniesie satysfakcję i da coś od siebie innym.

Porozmawiajmy!

Sulma & Sulma - team



Komentarze